Perjantai, 1. messupäivä,  neulehulujen kokontumisajot

Vietin messuilla vain muutaman tunnin, joka kului lähinnä osastoa ihmetellessä ja kuulumisia vaihtaessa. Ja opin minä uuttakin! Tiimalasi kantapään! Wohoo!

Lauantai, 2. messupäivä, puolalainen pystyrukki

Päivä alkoi yhdeksän aikoihin, kun lähdin ajamaan kohti Seinäjokea. Suurmman osan matkasta vitin miettien, oliko tie jäässä vai vain märkä. Enimmäkseen se oli jäässä.
  Lauantaina tapasin ensimmäistä kertaa Villasukan, joka oli messuilla kehräämässä. Taisin saada todellisen kehräyspistoksen, sillä oma rukki alkoi houkutella entistä enemmän.. Villasukka oli myös vierailija magneetti, osastollamme oli koko ajan vähintään 5 vierailijaa, enimmillään parisenkymmentä, kyllä siinä sai puhua ja kertoa.. Ja opimme kaikki vastaamaan kuorossa, kun joku kysyi, että rukki oli puolalainen pystyrukki:)

Sunnuntai, 3. messupäivä, se toinen hurahdus

Sunnuntai oli messupäivistä ehdottomasti hiljaisin. Ihmisiä käveli osastomme ohi hiljakseen ja sunnuntaina oli aikaa neuloakin enemmän. Sunnuntain haasattelussa uhreina olimme Hekku ja minä. Malli haastatteli. Sunnuntaina myös tein ne muutamat ostokset, joita messuilla olin suunnitellut tekeväni ja yhden ennalta suunnittelemattoman. Ostin nappeja aimo läjän, ovat jo löytäneet tiensä nappilaatikkoni täytteeksi, sekä laatikollisen mansikkapusuja. Enkä ole vielä avannut Pusu-laatikkoa. (hyvä minä, loistava itsehillintä) Ja se ennalta suunnittelematon ostos:
 
Eli nukkekotikokoinen lankakori! Olen jo pidemmän aikaa kehitellyt ajatusta ei-välttämättä-ihan-perinteisestä nukkekodista, mutta saattaa olla, että ensin rupean väsäämään hiukan "perinteisempää"(niin perinteistäkun minä osaan ja haluan:)) nukkekotia, johon tuo lankakorikin sopii.