Bloginappi

Liityin sitten minäkin, vaikken kirjoneuletta osaakaan, mutta tekemällähän sitä oppii.

Olen taas värjäillyt lankoja. Elintarvikeväreillä sekä Kool aideilla.

1568223.jpg Vihreään kaytin Dr. Oetkerin elintarvikeväriä, en ole niin tyytyväinen lopputulokseen, kuin olen ollut aikaisemmin käyttämääni elintarvikeväriin. Väri ei ole yhtä kirkas kuin se on aikaisemmilla väreillä ollut, vaikka väriä kattilaan laitoinkin enemmän kuin aikaisemmin. Puna-oranssissa käytin Orangea sekä Slammin' strawberry kiwiä. Punainen ei ollut aivan niin kirkas kuin odotin, mutta se ei haittaa, hyvä tuo väri on noinkin.

1568245.jpgTässä nämä käyttämäni värit vasemmalla on se, jota olen aikaisemmin käyttänyt ja johon olen ollut tyytyväinen. Oikeanpuoleinen Dr. Oetker ei minua miellytä.

1568229.jpgFazer on nyt keksinyt keinon, millä viedä minun rahani. Mini Kismet on juuri oieankokoinen tyydyttämään minun makeannälkääni. Peruskismet vain on liian suuri, tule öklö olo, kun sellaisen syö. Ja niitä patukoitahan ei voi jättää kesken ja syödä myöhemmin..

Koulua on vielä viikko jäljellä ja sekin on koeviikko. Minulla on jäljellä "vain" kuusi koetta, kaksi tein jo perjantaina ja torstaina. Sitten alkaakin kesäloma ja yo-kirjoituksiin kukeminen. Käsitöitäkin aion tehdä, kun en töihin kerran päässyt.