Hei, olen Tinttara ja minä olen ADHD-neuloja. Innostun jostain mallista ja aloitan neulomaan sitä suurella innolla. Ehdin neuloa siitä enintään 2/3, ennen kuin innostun jostain muusta mallista. Esimerkiksi aloin neulomaan Kevätpäiväntasausyllätyshuivia, neuloin ensimmäset kaksi vihjettä ja innostuin jostain muusta. Huivista on edelleen neulottuna ensimmäiset kaksi vihjettä ja virhekin siinä varmaan on, kun silmukkaluku ei täsmää. Juu, ei se siitä etene, ei ellen innostu siitä jostain syystä uudelleen.
   Tänään neuloessani Värileikkiä, mietin, mihin olen aittanut Sylvi-lankani, kaksi kiloa herneenvihreää Novitan Mamboa. En yksinkertaisesti muista. Outoa on myös se, että olen edelleen innostunut Sylvistä, ajankohta ei vain vielä ole oikea, pääsykokeiden jälkeen asiaa pitää katsoa uudestaan.

Perjantaina suuntaan parin kymmenen muun Novitan neulomolaisen kanssa Tallinnaan. Lähinnä olisi tarkoitus ostaa puikkoja ja nappeja ja solkia ja ja.. Lankaa en ainakaan suunnittele ostavani hirveästi, sillä sitä minulla on aivan riittävästi.. Mutta varmuuden välltämiseksi, lisäsin lankalakkoni sääntöihin pykälän, jonka mukaan saan ostaa Tallinnasta niin paljon lankaa kuin haluan.
  Sunnuntaina kerron, miten tytön kävi.